Social Media Werkwijze


Ik help jou graag online groeien! Allereerst bekijk ik waar jouw doelgroep zich bevindt, zodat ik weet welke social media kanalen we gaan inzetten om deze te bereiken en te activeren. Als dit in kaart is gebracht dan gaan we met de content aan de slag. In een gesprek met jou hoor ik graag wat jij te vertellen hebt over jouw bedrijf en/of product. Ook neem ik graag een kijkje bij jouw bedrijf en/of product. Op deze manier kan ik een beeld vormen. Ik stel een contentkalender op met de posts en story's. We kunnen ook, indien passend, reels inzetten. Om de socials optimaal te benutten denk ik ook graag mee hoe we deze offline onder de aandacht kunnen brengen.

Bekijk voorbeelden van mijn werk
 
Studio Lani

Social Media


Geen idee wat je moet posten, geen zin, geen tijd? Je doet maar wat, want tja... social media hoort er nu eenmaal bij. Ik help je graag! Samen nemen wij jouw doelgroep door en weet ik welke kanalen we moeten inzetten om deze te bereiken. Daar begint het! Ik ga vervolgens aan de slag met jouw Social Media strategie en stel een contentkalender op. Ik maak de posts met de bijbehorende sprekende beelden en plaats deze voor jou.
Studio Lani

Statistieken


Wie zijn jouw klanten nu eigenlijk? Waar bevinden ze zich? En wat doen ze zoal? Ik breng de statistieken van jouw website, social media of nieuwsbrief in kaart en geef je een helder overzicht. Zo kunnen wij jouw doelgroep nog gerichter aanspreken en aansporen.
Studio Lani

Social Check


Om een duidelijk inzicht in jouw social media kanalen, doelgroep en content te krijgen bied ik een Social Check aan. Hierbij duik ik in deze gegevens en maak er een handig plan van. In dit plan kun je tips vinden voor je content en hoe je je doelgroep nog meer tot interactie kan aanzetten. Maar ook of je wel de juiste kanalen gebruikt en bijvoorbeeld welke dagen en tijdstippen het beste zijn om te posten. Dit verschilt namelijk per kanaal en per doelgroep.

Social Media Werkwijze


Ik help jou graag online groeien! Allereerst bekijk ik waar jouw doelgroep zich bevindt, zodat ik weet welke social media kanalen we gaan inzetten om deze te bereiken en te activeren. Als dit in kaart is gebracht dan gaan we met de content aan de slag. In een gesprek met jou hoor ik graag wat jij te vertellen hebt over jouw bedrijf en/of product. Ook neem ik graag een kijkje bij jouw bedrijf en/of product. Op deze manier kan ik een beeld vormen. Ik stel een contentkalender op met de posts en story's. We kunnen ook, indien passend, reels inzetten. Om de socials optimaal te benutten denk ik ook graag mee hoe we deze offline onder de aandacht kunnen brengen.

Bekijk mijn werk